מלונות כשרים בבוקרשט

מלון שרטון
Sheraton Bucharest Hotel
5/5

מלון בדירוג 5 כוכבים, נמצא קרוב לקהילה היהודית, ומרחק  כמה צעדים מבית חב"ד. שירות חדרים ברמה בינאלומית.

8.3
ATHENS LODGE​
Athenee Palace
5/5

מלון 5 כוכבים, ממוקם במרכז בוקרשט, דקות ספורות מבית חב"ד, במלון מכון כושר, בריכה, ספא ושירות חדרים ברמה בינלאומית.

9.2
מלון MOXA
4.5/5

ממוקם במרכז העיר, מרחק של 10 דק' הליכה מבית חב"ד. מציע חניה, חדר כושר,ספא. המלון מתאים גם למשפחות עם ילדים.

8.3
מלון אתינה
4.5/5

מיקום מצוין, מספק דירות וסוויטות מפנקות. נמצא במרחק הליכה מבית חב"ד. מסעדות כשרות בקרבת מקום.

9.2
מלון אטלס
4.5/5

מלון מפנק ברמה בינלאומית. נמצא במרחק הליכה של 10 דק' מבית חב"ד. שירות חדרים נהדר. המקום מספק מפתחות חדרים מכניים לשומרי שבת.

9.3

כאשר חוקרים את העיר התוססת בוקרשט, רומניה, ייתכן שלא ניתן לשייך אותה מיד לקהילה יהודית משגשגת. עם זאת, חבוי בין הרחובות ההומים וציוני הדרך ההיסטוריים, תגלה ביקוש הולך וגובר לאירוח כשר. בין אם אתם מבקרים לעסקים או פנאי, הנה כמה מהמלונות הכשרים המובילים בבוקרשט שעונים על הצרכים שלכם.

מלון שרתון בוקרשט

אם אתם מחפשים מלון 5 כוכבים מעולה וזול קרוב ללב הקהילה היהודית, מלון שרתון בוקרשט הוא הבחירה האידיאלית שלכם. ממוקם במרחק של חמש דקות הליכה בלבד ממסעדת בראשית ובית חב"ד, מציע נוחות ונוחות. החדרים המרווחים והממוזגים מצוידים במיני בר, מכונות קפה, קומקומים חשמליים ובכל האמצעים הדרושים להכנת שתייה חמה. בנוסף, המלון מתהדר בבריכת שחייה, חדר כושר וספא לצרכי הרפיה ובריאות שלכם.

בדיוק כמו שבמלונות כשרים בבוקרשט יש כמה מהמלונות הכשרים הטובים ביותר, גם "דובאי מלונות כשרים" הם באיכות מעולה. קרא עוד על כך כאן.

למטיילי הכשרות, הקרבה לבית חב"ד ולמסעדה כשרה בעלת שם מהווה יתרון משמעותי. זה מבטיח שתוכלו ליהנות מאפשרויות אוכל כשרות בנוחות תוך כדי סיור בעיר.

מלון אתינה סוויטות

שוכן במיקום מצוין בבוקרשט, מלון אתינה סוויטס מספק דירות וסוויטות נהדרות למטיילים כשרים. מלון זה נמצא במרחק של 12 דקות הליכה בלבד מבית חב"ד וממסעדת הכשרה, וכרבע שעה מציוני דרך איקוניים כמו האתנאום ובית הכנסת הכורל, ומציע נוחות ונוחות כאחד.

כל היחידות במלון אתינה סוויטות גדולות ומרווחות, ממוזגות וכוללות מטבח עם מכשירים חיוניים כמו מקרר, כיריים וקומקום חשמלי. מניסיון אישי, מלון זה מציע תמורה מצוינת למחיר, מה שהופך אותו לאופציה משכנעת עבור מטיילים כשרים המחפשים מקומות אירוח מרווחים ומאובזרים.

מלונות כשרים בבוקרשט מדריך לשהות המושלמת שלך

Athenee Palace Hilton בוקרשט

עבור אלה המחפשים חווית מלון כשרה יוקרתית, Athenee Palace Hilton Bucharest הוא בחירה מהשורה הראשונה. מלון 5 כוכבים דלוקס זה ממוקם בלב בוקרשט, במרחק של 6 דקות הליכה בלבד מבית חב"ד. קרבתו ל בניין האתנאום הרומני, המארח קונצרטים והופעות, מוסיפה רובד נוסף של משיכה תרבותית.

המלון מציע מגוון שירותים, לרבות בריכת שחייה, מרכז כושר, ספא ואפילו סלון יופי. אם אתם זקוקים לחניה, המלון מציע מתקני חניה צמודים בתשלום. החדרים במלון Athenee Palace Hilton Bucharest גדולים ומפנקים, וכוללים מיני בר מקרר ואמצעים להכנת קפה/תה. מלון זה מכין את הבמה לשהייה כשרה בלתי נשכחת בבוקרשט.

Le Boutique Hotel Moxa

לחוויית מלון בוטיק במרכז העיר, שקול את מלון Le Boutique Moxa. ממוקם כעשר דקות הליכה מבית חב"ד, מלון זה מציע חניה חינם, חדר כושר ומרכז בריאות וספא. זו גם אפשרות מתאימה למשפחות, והצוות האדיב כולל גם דוברי עברית.

ייתכן שתרצה גם לעיין במדריך שלנו בנושא "מלונות כשרים באיסטנבול" כאן.

בין אם אתם מחפשים מקום מפלט נעים או בסיס לחקר בוקרשט, Le Boutique Hotel Moxa הוא בחירה מקסימה העונה על הצרכים של מטיילים כשרים.

אטלס לינה

אם אתם מעדיפים את הגמישות והנוחות של דירת אירוח, Atlas Accommodation מציעה אפשרות מצוינת. דירות אלו ממוקמות כעשר דקות הליכה מבית חב"ד, ממוזגות וכוללות מטבח מאובזר ומרפסת. יש לציין שהם מתאימים לשומרי שבת, וכוללים מפתחות מכניים סטנדרטיים לנוחיותכם.

בוקרשט היא אולי לא היעד הראשון שעולה על הדעת למטיילים כשרים, אבל היא בהחלט מציעה מגוון אפשרויות מצוינות. אלו מלונות כשרים בבוקרשט מספקים בסיס נוח ונוח לחקר העיר תוך הבטחה שמכבדים את ההעדפות התזונתיות שלך. אז, בין אם אתם מבקרים לעסקים או להנאה, תהיו בטוחים שתוכלו ליהנות מחוויית כשרות מספקת בלב בירת רומניה.

שתפו את הפוסט הזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Follow us on Social Media
דילוג לתוכן