מלונות כשרים בים המלח

מלון אואזיס
4.5/5

מלון כשר למהדרין, חדרי אירוח מפנקים, מרחק כמה צעדים מהחוף. מציע מכון כושר, ספא ועוד.

8.2
מלון וורט
וורט ים המלח מבית AFI HOTELS
5/5

מלון מפואר כשר למהדרין, מרחק הליכה מהים. המלון מציע מגוון פינוקים ובנוסף מתאים למשפחות עם ילדים

8.4
מלון Enjoy
Enjoy ים המלח- לשעבר דניאל
3.5/5

ממוקם באזור המלונות של עין בוקק ליד החוף, המלון מציע שירות ספא מפנק עם בריכות מקורות וחיצוניות, פאב, ומסעדה.

7.3
מלון דיוויד
Jason Inn
4.5/5

מלון כשר למהדרין, גישה ישירה לחוף, נופים פנורמים וחדרים מפנקים. שירות חדרים ברמה גבוהה.

7.2
מלון לאונרדו קלאב
4.5/5

המלון כולל פארק מים קטן, חדר כושר בחינם,  ומגוון של טיפולי יופי מרגיעים. אינטרנט אלחוטי בחינם זמין בלובי ובכל החדרים.

7.8
מלון קיבוץ קליה
קיבוץ קליה מלון
5/5

מוקף בצמחים וגנים ירוקים עם בריכת שחייה חיצונית. המלון, הממוקם במדבר, נמצא במרחק 7 ק"מ מחופי ים המלח.

8.1
מלון הרודס
4.5/5

מלון פופולרי ומאוד מפנק, מציע נופים פנורמים להרי אדום וים המלח. המלון מציע  ספא, חדר כושר, מסעדות ועוד.

8.3

ים המלח, ישראל, הוא אחד מפלאי הטבע מעוררי ההשתאות של העולם עם המים הכחולים המנצנצים והנופים המדבריים המדהימים. אנשים מכל רחבי העולם נוהרים ליעד זה בשל תכונות הריפוי המדהימות שלו.

הוא מוקף באטרקציות ייחודיות ומדהימות כמו עין קדם בה תוכלו לטבול בבריכות החמות הגופרית הטבעיות ולתת לדאגות שלכם להתפוגג. חובבי חופים ישמחו לבקר בחוף קליה הממוקם על החוף הצפוני של ים המלח, שם הם יכולים ליהנות משחייה ושיזוף במים הצלולים.

בקרו בפארק הלאומי קומראן, אתר ארכיאולוגי ספוג היסטוריה ומסתורין. עם כל כך הרבה מה לעשות באזור ים המלח, תרצו ללון במלון כשר סמוך כדי לחוות את התרבות האמיתית של ישראל. בדוק את מלונות כשרים בים המלח, ישראל, והזמינו עכשיו.

1. מלון קיבוץ קליה

צאו לחופשה מהנה בישראל והתארחו במלון מקסים זה הממוקם בין צמחייה מדהימה. תיהנו ממזנון ארוחת בוקר מיד עם השכמה, עם אפשרויות ישראליות, כשרות וצמחוניות. לאחר מכן, צאו לבריכה החיצונית עם המשפחה שלכם והתחממו בשמש.

האורחים זוכים ליהנות מארוחת בוקר כשרה וכן מארוחת ערב בימי שישי. יש גם חדר אוכל כשר לרשות האורחים. יתרה מכך, בזמן שבן הזוג שלכם מתפנק בספא והילדים נהנים במגרש המשחקים, תוכלו ליהנות מרכיבה על סוסים במקום.

לערב בלתי נשכח, בקר בבר שבאתר כדי ליהנות ממוזיקה טובה ומבירה קרה. יש גם מינימרקט פנימי לכל הצרכים שלך.

2. מלון לאונרדו קלאב ים המלח

מחפשים מלון הכל כלול ליד ים המלח? אל תסתכל רחוק יותר מהמלון המדהים הזה הפונה לים המציע מזנון ארוחת בוקר טעים חינם, ארוחת צהריים, קפה אחר הצהריים עם עוגה ומזנון ארוחת ערב לכל האורחים שלו. ניתן גם לבקש ארוחות כשרות, שכן כאן מקפידים על הנחיות הכשרות.

הוא שוכן על חוף פרטי וכולל פארק מים להנאת הילדים והמבוגרים כאחד. יתר על כן, צנחו בבריכה המקורה והחיצונית או הירגעו באמבטי הג'קוזי. כמו כן, הקפידו לפנק את עצמכם בעיסוי מרגיע בספא שבאתר.

 בערב, גשו לבר כדי להתענג על משקאות קלים וקוקטיילים בחינם. המלון גם מארגן בידור יומי, כמו מופעי 7D, כדי שתוכל ליצור זיכרונות מתמשכים בבילוי משפחתי לישראל.

מלונות בים המלח

3. מלון אואזיס ספא קלאב ים המלח

מלון מסוגנן למבוגרים בלבד הממוקם בים המלח הוא הבחירה המושלמת לזוגות או לקבוצת מבוגרים צמודים. בנוסף, הוא כולל בית כנסת באתר למתפללים יהודים. האורחים יכולים גם ליהנות מארוחת בוקר כשרה חינם במקום האירוח.

יתר על כן, הספא בסגנון מרוקאי עם סאונה פינית רטובה ויבשה וג'קוזי יצעירו את הנפש והגוף שלכם. תוכלו גם לצלול עמוק לתוך הבריכה החיצונית וליהנות מהנוף המדברי שסביבכם.

יש גם אפשרות לשיעורי יוגה או להתרווח בפטיו הזמינים כאן, כמו גם טיולי הליכה וסיורים במדבר. חוץ מזה, המלון מציע חמאם טורקי אותנטי, חדר כושר ומוזיקה חיה בלילה, הכל בשביל הכיף וההרפיה שלכם.

4. הרודס ים המלח

גלו את נפלאות ישראל בחופשה משפחתית. ממוקם על חוף פרטי, מלון אופנתי זה מציע לאורחיו מזנון ארוחת בוקר ישראלי חינם כדי להתחיל את היום כמו שצריך. ליהודים יש גם גישה לבית כנסת במקום. גם הארוחות המוגשות כאן בעלות כשרות.

תיהנו מחוויית ספא ​​מרגיעה באזור הספא הכולל בריכות גופרית מקורות, חמאם טורקי וג'קוזי. אתה והשותף שלך יכולים גם ליהנות מהבריכה החיצונית, בזמן שילדיך משחקים בבריכת הילדים המוצלת.

לאחר מכן, תמצאו מגרשי טניס וכדורסל באתר למשחק מהנה עם נרקומן אדרנלין. למוזיקה חיה וקוקטיילים בערב, בקר בבר הטרקלין בלובי.

5. נבו של אוסף ישרוטל

התפנקו בחופשה משפחתית פנטסטית על ידי הזמנת חדר במלון קלאסי זה המציע ארוחת בוקר כשרה. ממוקם על חופי ים המלח, כל החדרים שלו מציעים נוף מדהים לים מהמרפסות שלהם. המלון כולל גם אזור חוף פרטי עבורך ומשפחתך ליהנות משחייה ושיזוף.

תנו לספא שבאתר, המצויד בבריכת גופרית, חדרי עיסוי, מרפסת שמש פרטית, סאונה ומרחץ אדים, להפעיל עליכם את הקסם ולהרגיע אתכם בחופשתכם. בזמן שהקטנטנים נהנים בחדר המשחקים, תוכלו להשיל מעט קלוריות בחדר הכושר שבאתר. יתר על כן, אל תשכחו להשתמש בבריכה החיצונית כדי ליהנות קצת תחת השמש.

האם אתה אוהב את מלונות כשרים בים המלח? ובכן, הרשימה שלנו לא נעצרת כאן. רוצים לחקור עוד מלונות כשרים בחול ? אז תמשיך לקרוא! המבחר המרגש שלנו של מקומות לינה מפוארים ברחבי העולם בטוח יהווה השראה לחופשה הבאה שלך.

6. נגה של אוסף ישרוטל

המלון היפה הזה מזמין אתכם לחופשה משפחתית מהנה בישראל. התעוררו ותיהנו ממזנון ארוחת בוקר חינם עם אפשרויות כשרות, צמחוניות, ללא גלוטן וללא חלב. תיהנו מגבינות, ביצים, מאפים וסלט ממש בבוקר כדי להתחיל את היום בריא. כמו כן, תוכלו ליהנות מארוחות כשרות לאורך כל היום.

לאחר התרגעות בשתי הבריכות עם מי ים, תיהנו מטיפולי ספא מרגיעים בספא שבאתר. הספא כולל גם שני אמבטי עיסוי, סאונה יבשה ומקלחות חושיות, הכל לנוחיותכם והרפיה. כמו כן, קחו את המשפחה שלכם לבריכת המים המתוקים החיצונית המוקפת בעצי דקל מקסימים. ילדים יכולים ליהנות ממשחק במים בבריכת הילדים.

7. מלון קיבוץ עין גדי

תארו לעצמכם שהייה במלון המציע חוף פרטי ובריכה מחוממת! לפני שתצאו לחקור את האטרקציות המובילות סביבכם, תיהנו מארוחת בוקר כשרה בחינם. אפשרויות צמחוניות, טבעוניות וללא גלוטן זמינות גם כן. בנימה זו, המסעדה שבאתר מגישה מטבח כשר גם לכל אורחיה.

במלון תיהנו מהטבע במיטבו, עם מדבר, אגם, נחלים וגבעות בסביבה. בעודך כאן, הרגיע את השרירים העייפים שלך על ידי ביקור בספא שבאתר ובחירה בטיפול ספא מרענן. הבריכה החיצונית, הפתוחה מאפריל עד נובמבר, מציעה לכם הזדמנות להירגע וליהנות מנופי הים המדהימים.

8. תהנו ממלון ים המלח

מלון מדהים זה הפונה לים מציע גישה לחוף פרטי, בלעדית לאורחיו. אתה יכול לספוג קצת שמש על החוף הסמוך תוך כדי קריאת מגזין הנסיעות האהוב עליך גם כן. יתר על כן, תיהנו מארוחת בוקר כשרה חינם עם זריחת השמש. תוכלו גם ליהנות ממטבח כשר טעים במסעדה שבאתר.

כדי להירגע בהפסקה ההכרחית שלך, פנה לאזור הבריאות הכולל ג'קוזי וסאונות ומציע עיסויים מרגיעים. אתה יכול גם להשתחרר בבריכה המקורה והחיצונית. בעוד, בלובי המלון, תהנה ממופעים או הופעות משעשעות לאחר משחק טניס[1] עם יקיריכם.

9. מלון ורט ים המלח

צור זיכרונות בלתי נשכחים עם המשפחה שלך בחופשה מהנה לישראל. שהו במלון חדיש זה מול האוקיינוס ​​המציע ארוחת בוקר כשרה חינם ומנות כשרות גלאט בעלות נוספת. יהודים מתרגלים יכולים אפילו לגשת לבית הכנסת שבאתר. המלון נותן מענה גם לאורחים שומרי שבת.

מלבד זאת, הירגעו בבריכה המחוממת המכילה מי ים המלח או צאו לבריכה החיצונית כדי ליהנות מקצת שמש על העור. הספא שבאתר מציע אמבטיות עיסוי, בריכה עשירה בגופרית, סאונות וטיפולי בוץ מים המלח כדי להמיס את הלחץ ולשפר את מרקם העור. המלון מציע גם שביל הליכה ישירות לים המלח היפהפה כך שתצעירו את הנפש והגוף בצורה הטובה ביותר.

בתי מלון

10. דיוויד ים המלח ריזורט וספא

שהו במלון האלגנטי הזה על שפת הים בטיול המיוחל לישראל. מהמרפסת הפרטית של החדר המאובזר שלך, אתה זוכה ליהנות מנוף עוצר נשימה של הים וההרים. בנוסף, בית כנסת ומעלית שבת זמינים במקום.

לאחר שנהנתם ממזנון ארוחת בוקר חינם עם אפשרויות כשרות, קונטיננטליות, צמחוניות וללא גלוטן, פנו לבריכה המקורה או החיצונית כדי להתחיל את החופשה שלכם. ילדים יכולים להתרווח וליהנות בבריכת הילדים, בזמן שהוריהם מתפנקים במרכז הספא.

 ג'קוזי וסאונות יבשות ורטיבות זמינות גם כן כדי לספוג קצת הרפיה. יתר על כן, תיהנו מארוחות טעימות באחת משלוש המסעדות שבאתר.

חקור את המראות והקולות של ים המלח, ישראל

ממים צלולים ועד לנופים מדבריים מדהימים, ים המלח הוא יעד חובה. אם אתם מעדיפים אפשרויות אוכל כשרות, אז תתפנקו לכם כאן. לחוויה של פעם בחיים שלא תשכחו, הזמינו את אחד מהמלונות הכשרים הנ"ל ליד ים המלח, ישראל.

אז, הנה לכם – 10 המובילים שלנו מלונות כשרים בים המלח, שבהם יוקרה פוגשת מסורת. כל אחד מהמלונות הללו מבטיח חופשה שלווה מבלי לפגוע באורח החיים הכשר שלך.

מסתקרנים ממבחר המלונות הכשרים שלנו? אם אתם מחפשים להרחיב את האופקים שלכם עוד יותר, תוכלו לקרוא על הבחירות שלנו ל מלונות כשרים ברומא הטובים ביותר. מלב הגטו היהודי ועד למרכז העיר ההיסטורי, המבחר שלנו מבטיח לכם לחוות גם את ההיסטוריה העשירה וגם את היוקרה הנוחה של רומא.

שתפו את הפוסט הזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Follow us on Social Media
דילוג לתוכן